m e & u

Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 21, 2010

p e r s o n a l a s s i s t a n t @ s e c r e t a r y

sape yg keje dia sama dgn keje aku nie???tak busan ker keje nie? (busan ke x sendiri dh pilih keje nie terima je la) bile boss pegi meeting, kita duk ofis & takde keje...macam skang nie boss aku g meeting, aku duk ofis sorang - sorang.(klu boss ada pun bkn aku berborak dgn dia - boss aku lelaki) nk g lepak ngn kawan - kawan jauh kat utara. aku kt selatan. telefon dh la xboleh tinggal. nk g memane sume kene transfer col kt orang lain. agak busan rupanyer keje PA nie. tapi keje yang paling aku xberkenan as PA nie kene bagi fail meeting yang boss akan attend. masalahnyer bile fail 2 xwujud aku plak kene wujudkan sedangkan xde benda pun nk tempek dalam fail 2. tp aku xsestress dulu masa kt tempat lama...xpayah pk kene keje weekend, keje malam. dengan senang ati kol 5.15 sudah boleh chow. tp bes jugak boss g meeting nie sbb aku leh buat keje aku sendr. radio pun boleh dgr kuat2. kadang2 aku xdgr pun ape yang abg jem, kak engku & krill membebel tp bukak juga radio bg mengelakkan suasana yg sunyi sepi.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...