m e & u

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 12, 2010

tempat baru vs tempat lama

Sebenarnye takde pape pun yg nk diceritakan...cume nk cite tempat baru yang dh seminggu.
*Dulu kt tempat lama, klu aku lapar aku leh mkn tanpa perlu pandang kiri kanan, tempat baru payah   sikit...tgh nk menyuap boss dh terjojol depan pintu,
*tempat lama, ngantuk aku leh minta org dpn cover line aku...klu boss mcm nk ke area tempat aku member col sruh bgn...(tapi mata merah)
*tempat lama aku leh telefon org sesuka ati sebab leh ckp sesuka ati jugak...tempat baru nie payah sbb bilik btul2 sebelah bilik boss...
*tempat lama nk lepak2 or borak2 tempat kawan lama2 pun takde hal, skang xboleh,,,nnt telefon bunyi orgnyer xde (takut kene sedas perli dgn boss)..
*tempat lama leh lepak mkn kt tempat sendr, kt tempat baru xboleh kene jd standard skit.
*tempat lama leh jerit mcm tarzan cari anak ( tarzan pompuan sbb aku pompuan) kt cni nk ckp kene pegi bilik or col...giler xbez r...penuh ngn protokol.


gambar tempat lama dan tempat baru (lama atas baru bawah)
sebelah bilik aku nie bilik boss...giler sangap

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...