m e & u

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, December 22, 2010

L e m p e n g

Sape yang tau n kenal dgn lempeng? rasa dah lama sangat tak mkn lempeng nie tau...sedap giler. tapi nak lagi sedap makan dengan sambal goreng. so disebabkan keinginan yang melampau, buat la lempeng. sedap kau....sekeping besar alyaa  habis sorang. kali kedua buat lempeng nie...

1st time masa lum kawin n ini kali pertama buat selepas kawin...hihihihi.nasib baik jadik, klu x malu giler dengan laki sendiri. alyaa suka lempeng yang garing2. baru sedap. goreng dengan planta lg sedap ada rasa masin2 planta 2...perggghh...minum pulak dgn air kelapa..terasa macam tepi laut dalam mimpi la...hihihihihi..


Nie la hasil nyer...jadi nie wehhh..tp xcantik la mcm yang mak alyaa buat kn...tp boleh la cukup rasa. dh mkn 3 4 suap br igt nk amik gambar...

nie tengah kopek air kelapa...sedap jugak..tp xde isi la...rugi tul.

marah tul alyaa masa nie....bahaya tau cara dia nk korek kelapa 2...parang 2 tajam 2...klu tertujah tangan macam mane kn...alyaa jugak susah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...