m e & u

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 26, 2013

Coins & Jusco

Nie cerita ari jumaat lepas...Anak xde kt umah ikut wan & atok dia blk kmpg...so itu adalah masa untuk mak pak berjimba. takdela berjimba sgt pn. nk pegi jusco tukar Coins yang dh byk kt umah 2. Kt jusco ada mesin yg kita boleh tukar coin & akan dpt voucher jusco yer. So gagah la kami husband n wife angkut coins 2 tuk tukar. Malas nak pegi bank tukar. so masa sesi tukar coins 2 ramai la yang jd penonton setia kitaorg...tp xde la aku pegi amik plak gmbr diaorg kn...segan nyah!!!


 
 seronok masa masukkan duit kt dlm mesin nie...sbb mesin dia bukan mcm mesin kt bank or tabung aji yang bising 2..senyap jer mesin 2.uhuhuhuh. banyak jugak yang kene reject tp en suami kutip masukkan lagi dalam tray 2....adalah dalam 4 5 inggit yang kene reject tapi hasil usaha en suami masukkan blk dalam tray hanya 2 inggit je yang direject. hihihihi.

So bile dh total sume abis kira mesin nie akan sruh amik slip tuk redeem voucher kt kaunter jusco...tapi mesin nie sesuai tuk sesape yang nk guna duit dalam jusco jugak. sbb kita xdpt cash tp kita akan dapat voucher. tapi mmg mudah & senang. + xbising n people dont know bout the transtraction.




masa redeem if xcukup kita kene tambah la duit tuk cukup kn..voucher diaorg dalam amount RM10 yer...so jenuh la jugak kami laki bini kira note RM10 tu... tapi memang mudah. lepas nie mmg tukar kt cni jer..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...