m e & u

Daisypath Friendship tickers

Monday, September 23, 2013

22 september 2013 part 1 - victoria station



22 SEPTEMBER 1986... happy birthday alyaa...

tetap nk selfie jugak yer...

actually....aku mmg mengharap sesuatu yg best dr husband aku. hahahahaha...mmg mengharap lunch treat, special treatment. aku xarap adiah. sbb kitaorg punya konsep xyah nk tunggu beday bg present. lg plak laki aku nie haa...bile dia ada rezeki lebih or teragak nk belikan aku handbag ke kasut ke baju ke pape dia akan belikan. klu time beday ko dia xde sruh ko pilih pape or bwk ko msk memane kedai xyah bising. dlm erti kata lain pahami lah laki sendr. 

tp bile beday or anniversary kitaorg akan cuba pegi lunch or dinner special. klu ada adiah kira rezeki terpijak 2 kali la tuk ko. so since beday aku jatuh ari ahad kitaorg mmg akan pegi lunch (dinner lum penah kot). aku xtau ape yg laki aku dh plan kn tuk aku semalam. tp since ari jumaat mlm dia ckp kita pegi mkn kt pelita jalan ampang mkn ns kandar. amik lauk special skit. amik udang sotong. so dh kira special la n ofcoz mahal. 

so aku mmg totally zero dgn ape plan dia. aku bersiap mcm biasa infact siap beli selendang lima belas henget lg nk g lunch special. yelah klu xde pape special pun dia akan bwk aku pegi chillis punya la. tgh bersiap2 dia dh sound aku watpe siap beria-ria. nk pegi pelita mkn ns kandar je pun. aku buat xtau je.tp risau gak akan frust klu btul2 dia angkut aku pegi pelita. 

sepanjang otw nk msk KL aku tdo. aku mengantuk. tp terjaga bile dh smpi area tabung aji sbb dia kuarkan duit. aku dh mcm suprise jugak. btul2 pelita nie. simpang ke kiri pelita tp dia pegi kanan. so aku agak dia bwk aku pegi mkn hadramout la nie. restoran arab kt jalan ampang tu. so aku punya feel okay la. sbb dh penah mkn kt sana a few time pun. so xkn ada yg special sgt la. tp sblm smpi dia masuk simpang kanan lg pegi victoria station.

sesi menganjing bini....pelita mkn ns kandar.

okay aku dh start berbunga waktu nie. mmg xpenah pegi. so masuk la kitaorg n having my lunch beday treat. 

kami pegi yang jln ampang..

plg best crew Vic station tu mcm tau2 je aku punya special day ari nie. dia sru aku msk duduk dlm train. yahoo. its a privilege. mmg privacy abis dlm tu sbb xde org n agak tertutup.. tp elok gak. senang nk melayan kerenah anak aku dlm tu.

beday mom & her daughter

muka org yg suka kene kn wife dia...konon la pelita.

mcm biasa akan aku pilih lamb la dlm byk2 menu dia offer pun. mmg aku suka sgt2 ngn kambing nie. en uami jugak seperti biasa dgn steak dia. appetizer kitaorg amik smoke platter (salad sbnrnyer) & cheesy wanton. tuk safiyyah kitaorg amik chicken sosej. tp sikit pn dia xmkn chicken sosej tu sebab duk mkn n perhabiskan cheesy wanton. tp mmg sedap la wanton tu. 

tgh khusyuk mkn cheesy wanton. dia sorang mkn dlm 5 6 ketul. abis.

main panjat2 tangga. dh kenyang br leh turun dari baby chair.

sesi tgk lobster idup...penyepit lobster nie ume dh kene ikat..

over all bg aku, aku lg prefer lamb kt chillis or tony. tp ape2 pun en suami dh buat yg terbaik tuk celebrate n appy kn aku on 22 september kali nie. En suami ada tny ada pape nk request x? aku terus je ckp ada n aku nk cake ice cream baskin robbin. so lps settle kt victoria station kitaorg ke pavi tuk cake...tu aku cite next entry la kot. 


lastly gmbr kitaorg 3 beranak... my mini family. cukup la bertiga dulu. kukuh kn ape yg patut br pk nk berempat.


so IM SO HAPPY N IN LOVE.

tq en suami n cik anak.   




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...