m e & u

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 8, 2013

Husband birthday treat at KL Tower




Meh cni...aku nk cite psal surprise beday lunch utk husband pada bln mei yg lps.

Jgn la buat2 terkejut plak sbb benda lama br nk update ari nie.. aku nie kn tenggelam timbul.

So mmg dh lama aku plan nk pegi mkn kt kl tower nie. tp FYI korg. aku xpenah jejak kaki lg kt KL Tower tu ha. kesian kn. nama je duduk KL tp xpenah smpi sana lg. KLCC tu pn nasib baik dia ada buat mall, klu suria KLCC tu xde pn jwpn dia aku xpenah smpi. So mmg cantik la benday en suami jatuh pada ari sabtu. So aku col restaurant atmosphere 360 tuk booking tpt. aku book for lunch sbb bg aku harga tuk dinner dia xberbaloi.

So sesampainyer kt KL Tower tu trus pegi amik tiket kt concierge yg ada kt bwh tu. so kene beratur tuk naik lif. Ko akan keluar terus dpn restaurant tu. Sbnrnyer aku yg over xcited dari en suami walaupun beday dia. sbb aku mmg xpenah naik lg KL Tower nie.

So bile dh dpt seat sume mkn la puas - puas. aku sarankan kt korg yg nk pegi, better pegi awal so mknan br n xabis. masa aku pegi ari tu mmg ramai org so toward the end lunch time to mknan ada yg abis la.

Bile korg kt dlm restaurant nie korang kene make sure korang alert dgn tempat duduk korg. sbb tempat duduk tu akan bergerak / berpusing 360 darjah. So klu keluar toilet korg tgk meja korg dah xde korg kene la pusing tuk carik blk meja korg.

So lepas mkn anak aku dh mula melasak. dia dh xduduk diam. selamba je dia duduk tepi cermin yg mengadap ke bawah. mmg xgayat.

 

 Aku menunggu bile diaorg nk bwk keluar kek tuk en suami nie. Rupanyer dia akan angkut keluar sume cake tuk org lain jugak at da same time. n diaorg akan psang lagu happy birhtday.


wording nie aku bg masa col tuk buat reservation & request cake. no charge at all.

my mini family.

Seronok la mmg btul2 surpise tuk en suami. Safiyyah bile tgk je lilin sibuk jugak la nk tiup lilin tu. byk kali nyalakan balik lilin tu tuk bg dia tiup. 
ko tgk la si safiyyah tu. aku nie penat pgl sruh dia pandang camera tp hampeh. mama xmenarik mcm cake nie ok...

So bile dh settle kt KL Tower nie kitaorg gerak pegi The Garden tuk collect adiah plak. Since en suami amik membership dengan Braun Buffel so bile time beday akan dapat gift dari diaorg. Kitaorg budjet paling2 pn cash voucher la mcm jusco slalu buat. Rupanyer.....Korang tgk la sendiri gmbr kt bwh nie k.




Okay daaaa......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...