m e & u

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, November 20, 2013

TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD


Aku xtau la korang tau ke x aku keje kt mane? klu yg baca post lama2 tau la aku keje kt Universiti Tenaga Nasional n im still here. So 9 Nov smpi 12 Nov ari tu ada Majlis Konvokesyen. untuk 10 Nov tu ada penerima ijazah kehormat dan Tun Dr. Mahathir adalah penerimanya.

Punya la aku xcited. nie kali kedua aku jumpe dengan beliau. Kali pertama dekat Pavillion awal tahun ari tu. tu pn dlm jarak 100 meter. tapi kali nie jarak aku dgn Tun hanya 5 meter je. punya la dekat. seorang lelaki iaitu staff yang iring beliau je yang jd penghalang aku dgn Tun. eceh...dh mcm BF GF punya cite.

 tengok punya la dekat aku dgn Tun. sempat bertentang mata aku dgn Tun. tp nmpk la dia makin berusia tp xnmpk uzur. Yelah mcm dia kesihatan dia sgt2 dijaga.  

Tun dtg dgn wife dia seperti biasa. Tun Dr. Siti Hasmah. pun cantik n ciri2 isteri orang terpenting Malaysia masih ada n kekal humble mcm dulu. senyum memanjang.

masih maintain bukan...kecik je org nyer. antara benda lain yg aku pndg is Handbag beliau. Channel yg cute itu. hahaha.

Antara 3 generasi Perdana Menteri yang aku dh lahir, aku plg hormat n salute Tun Dr. M. Aku rs dia yang paling dekat ngn rakyat n sangat berkaliber jd PM. Ko tgk la punya dh maju dh beliau usahakn. biasa la klu ada silap sana sini. mcm2 versi yang kita dh dgr ape yang Tun Dr. M buat tp kene tgk ape yang telah dijayakan. sangat maju n membangun Malaysia.

Semoga pemerintahan Malaysia kini masih relevan & mengutamakan kepentingan rakyat dan orang melayu.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...