m e & u

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 25, 2014

3 beranak beraya 2014 - 3rd day

 
Raya ketiga kitaorg 3 beranak plan nk ke Sg. petani...tapi last minit cancel. pegi raya ke 4. sbb ptg raya ke 3 dh decided nk buat bbq, takut xsempat smpi umah...nie masuk thn ke 2 mesti buat bbq ms raya. nk bg org tua kt umah kmpg tu rest xyah msk. lg pun time nie la reramai bekumpul sedara mara. klu blk tuk kenduri kawin ke pape xkn leh buat aktiviti mcm nie sbb sibuk dgn majlis. so since raya & xde pape aktiviti selain tdo meh la kita ber bbq.
 
so bj raya utk raya ke3 xdigunakan. postponed pki raya ke4 tuk ke Sg. petani. eheheehhe...
 
da only gmbr yg ada kitaorg 1 family tuk raya 3. xde nk cecantik yer. pki bj duk umah sudah. aku yg br mandi. pegi mydin pun xmandi. hehheheh..selamba aku je xmandi pegi mydin. bukan ada org kenal pun....peduli ape aku.
 
 
so pepagi aku dh gerak ke mydin tuk beli brg tuk bbq & coleslaw. dh siap sume sblm tgh ari. so bile ptg dh xde pape nk buat. laki aku dh selamat tdo. tinggal la 2 beranak yg xleh nk tdo buat aktiviti memasing. nk tdo siang2 mcm nie org keluar masuk. xkn nk brg tgh2 hall kan. blk setahun sekali mmg xkn ada bilik sendr kekdah nyer.
 
itu je la cite raya ke3 aku anak beranak. duk umah membuta utk laki aku la...aku ngn anak duk la borak2 gosip2.


Till we meet again.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...