m e & u

Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 28, 2014

hari ke2 katil baru

 
hehhhe...mama yang over. yg plg xcited ttg katil baru nie. mlm td safiyyah mcm dh boleh terima yang dia kene tido katil sendr. no more dodoi2. so mmg dia dh main kt katil sendr. bile nk tido sruh baring dia ikut jer. baring ngn penuh bangga. lega... & plg bangga dia xde bgn tgh malam merayap atas katil kitaorg. sama ada penat sgt tido xsedar dunia or mmg dia dh tau xkn leh tido ngn mama.
 
tp sebelum tido mmg aku dh pujuk n bg tau berpuluh2 kali dia tido mane..
 
nie tgh borak2 ngn dia.
 
Mama : safiyyah tido katil baru yer. wah!! cantik katil safiyyah. safiyyah tido mane?
 
safiyyah : atil baru..
 
mama: yeeayy good girl.
 
tp sebelum dia tido perkara yang dia akan buat is
 
nie la keje dia. tidokan sofia the first dia...fungsi tisu itu adalah jd blanket. yerrr...btul blanket. anak - anak punya visual comel je kan..
 
 
harap malam nie safiyyah good girl jugak. tido katil sendiri. mama love u so much safiyyah.
 
Till we meet again
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...