m e & u

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, August 27, 2014

kid'z Paradise the mines

 
 
Masa bulan puasa kitaorg husband n wife terlalu sibuk. takde masa untuk safiyyah. isnin lps minggu raya tu kitaorg bwk dia pegi The Mines. mmg untuk spend time ngn safiyyah. lg pun during weekdays entry fees lg murah dari weekend. & weekend aku penah tgk rmi org. ngn budak - budak ngn mak pak budak lg dalam tu. so aku rs mcm xjoy je nk main.  so kitaorg pegi la main kt sana. tp korg jgn lupa bwk stoking sendr. klu x kene beli. RM4 klu xsilap aku sepasang. rugi oo. entry fees seigt2 aku RM25 xsilap tuk weekdays. klu weekend RM3+..aku xsure bape. Parents xyah byr.
 
so masuk je safiyyah dh melompat2 happy. safiyyah plg appy bile dia leh main "pasir" aku pn xtau ape nama benda nie. dia mmg suka benda - benda mcm nie dari slide sume tu.
 
 
aku sokong ada benda nie. so parents leh spend time ngn anak - anak. mmg cukup seronok safiyyah.
 
korek kakak..cpt korek..
 
muka bgn tdo. tp aku tau dia appy giler dpt main benda nie. klu korang bawak dia pegi laut, bg dia main pasir cukup dia suka. dia leh duduk kt pasir tu main sensorang pun xpe. masa pegi penang, Sabah dia main sensorang dia. kejap - kejap kang papa dia dtg duk main sesame. mama??? lupa ada anak trus.
 
kitaorg pun sama main ngn safiyyah. korek timbus korek timbus...tp laki aku nie ada 1 benda yg dia concern psal Tanah or palet nie....mcm mane diaorg bersih kan..wat if ada budak muntah ke air liur ke terkencing ke dlm pasir nie??? tp kan btul gak ckp laki aku  tu..pasir nie berhabuk skit. tp bg aku ok je. as long x gatal2 fine.
 
Melayan puteri hati kami...
 
mama love u kakak.
 
mama yg lupa diri...mmg benda nie slalu terjadi pun.mama lupa diri
 
tapi mmg seronok. safiyyah xnk blk sebenarnya. tp dia setakat nie mudah dipujuk. so rajuk xlama then pujuk so settle. aku akan bwk dia dtg cni lg main. & akan bawak weekdays jugak. dia suka main pasir tu..klu takat slide tempat lain ada yg lagi better. nie aku tgh pujuk laki aku beli kinetic sand. ada kot antara korg yg dh ada benda nie. dia pasir. btul2 pasir tp kawan aku ckp pasir nie xmelekit. so bgs la tuk main dlm umah. akan aku usahakan kinetic sand nie.
 
tu je nk cite.
 
Till we meet again.
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...