m e & u

Daisypath Friendship tickers

Friday, August 29, 2014

Safiyyah Nur Zara binti Mohd Dzulkifli

 
 
Dalam nie xpenah cerita tentang buah ati aku nie kan...nie la intan payung berlian emas aku. Anak aku sorang tuk masa nie la. rezeki skang tuk sorang. Dh 3 tahun dh pun umur dia. dh pndi sgt2. pndi merajuk, pndi marah2, pndi gaduh. ada memacam pndi lg la. Tahun depan dh nk masukkan playschool. budak nie plg manja ngn bapak dia. sbb aku garang. hahaha *mak tiri I uolszz*  klu nk minta pape mesti ngn Papa dia. aku xlayan sbb tau susah nk dapat.
 
Mama sayang awak sangat2 safiyyah. mama xnk awak spoil. skang nie pun dh ada nmpk spoil skit. Mama nak kakak membesar jd orang yg berguna, yg tak sesal dgn masa lalu, org yg ceria & bahagia. mama nk anak mama menjadi insan yg solehah & Berjaya. mmg bsr impian mama sbb mama nk yg terbaik utk awak. Awak tetap baby mama sampai bile2. title tu kekal tuk awak sayang. Mama sayang sangat awak. sedih la wei bile kenang anak makin besar.
 
mincing sensorang...ntah mane ikannyer pun xtau...aku rs nie pancing rumput.
 
nie masa pegi penang awal thn ari tu.
 
still dekat penang. pndi nau bergaya...tp mama yg lebih mengayakan anak dia.anak tau pe.
 
my mini family.
 
cpt yer awak membesar safiyyah. mama igt lg dalam pantang awak mengamuk2 mlm hari xnk tido selama 44 hari. tiap2 mlm rs mcm nk minta tlg sume org sbb awak menangis je. sekarang syukur mudah nk jg awak. malam xbgn tuk menyusu. akan tido smpi pagi. Syukur dikurniakan anak yang baik.Moga berterusan baik & memudahkan. Terima kasih Ya Allah.
 
 
eh tapikan...ada 1 je yg kurang kt anak aku nie...RAMBUT DIA..lmbt btul nk pnjg wei. dh 3 tahun rmbt takat tu jer.
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...