m e & u

Daisypath Friendship tickers

Thursday, September 18, 2014

happy birthday mak

18 SEPTEMBER 1958 tarikh orang yang paling aku sayang dalam dunia lahir. dia ialah Pn. Zaiton Mak aku...walaupun mak aku nie garang, tegas, tapi mak aku nie la yg plg terbaik sekali dalam dunia bagi aku. dulu ms kecik or sekolah aku takut nk bercerita tentang peribadi aku pada mak sbb mak sangat garang..tp sekarang dia la tempat aku mengadu. dia jugak yg dgr mslh aku kt ofis. dia leh hafal sape nape kawan2 aku kt ofis & sape nama kawan2 aku....
 
Mak aku jugak xabis2 memikir2kan tentang hidup anak2 dia. sampai sekarang dia akan risau dengan life aku dia akan pk tentang anak lelaki bujang dia yang xbalik2 umah lg klu dh kol 10 mlm. orang nie la yg byk berfikir.
 
mak xbape sihat,ada kencing manis. mak juga dh mula amik suntikan insulin setiap malam. dulu mak penah keje. dengan Bank Negara. tapi berhenti setelah 18 tahun (klu xsilap) berkhidmat. sekarang suri rumah sepenuh masa selain jaga cucu...
 
nie je gmbr paling latest yang aku ada dalam koleksi. mak bersama cucu plg kecik untuk sekarang. umar wafi. anak kakak.
 
Orang sayang mak...
 
Till we meet again.
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...