m e & u

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 9, 2014

pujuk anak merajuk

 
alahai...bab - bab nk memujuk nie la yg aku lemah. sebab aku nie xpenyabar tuk layan kerenah anak or sesape pun. aku klu merajuk pun nnt aku balik yg akan pujuk diri sendr. safiyyah sekarang peringkat sangat kuat merajuk. xboleh la salah cakap skit mesti merajuk. kadang - kadang aku give up jugak klu dia buat merajuk dia tu...tp nk buat camne layankan je la. aku rs ms mengandung xde la aku kuat merajuk. lg pun dalam 2 3 minggu nie yang dia kuat sangat merajuk.
 
Kadang - kadang kau buat xreti je pun klu dia nk merajuk sbb lepas 5 10 minit dia akan okay balik. dia sendiri dating mengendeng kt kita. hehhehe. so pujuk leh xpujuk pn leh.
 
Nampak x budak bogel xpakai bj kt ujung tu???safiyyah la tu. merajuk ngn aku. dia ajak main tp aku tgh sibuk lipat baju.
 
marah aku amik gambar dia. hehehheeh...org tgh merajuk bukan mama nk pujuk tp sibuk amik camera n snap pic...mmg saje la.
 
cubaan memujuk. tp xnk jugak so aku biar kan je dia kt situ.
 
xreti aku nk lyn sikap dia kuat merajuk nie. merajuk lari carik ceruk2 umah...tp lepas dh lari sibuk plak carik & pandang nk tau mama tgk ke x dia merajuk. hahahahah.kelakar la kakak. xmau la kuat merajuk nnt sume orang xnk kawan.
 
sape ada tips nk pujuk anak kuat merajuk nie??? meh share skit...
 
till we meet again.
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...