m e & u

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 7, 2014

barbie doll at Aeon

 
Ni antara hasil klu ada anak perempuan..penuh dengan doll. sebelum nie dia gilekan sofia the 1st. skang dh ubah plak. minat Barbie,. tp untung minat Barbie nie sbb dh murah berbanding sofia the 1st.
 
 
ada peraduan..amik gmbr msk intagram & ada # yg kene letak tp aku adalah malas. so xyah la kakak..amik gbmr tuk hp mama je la.

berangan je...mulut pok pek pok pek ngn Barbie

nie main dgn Barbie..nk ajak blk agak susah jugak la..tp still ok . xnangis.

main playhouse Barbie..mmg dia minat main2 mcm nie. tp biar besar skit la br beli. xde space pun umah mak tu. tunggu kita dh ada umah sendr la kakak yer.

korg tgk...benda br kan.tido pun nk bwk. sanggup tu tido kangkang mcm tu. tp sbnrnyer dia xtido lg waktu nie. haahaha..aku sruh dia tutup mata. tp mmg dia dh baring nk tido. xkasi aku alih mainan dia. so tuk gmbr yg lebih dramatic aku sruh pegam mata. hahahahah...
 
kakak,.mama sayang kakak sangat2.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...