m e & u

Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 9, 2014

handbag baru

 
 
 
Masih lagi kisah di Pavillion. masa jalan2 lps makan aku ada nmpk brg2 yg cute. aku terpk tuk letak kt ofis aku. aku kan br pindah bilik baru so byk lemari tuk benda2 cute. ada 1 Eiffel tower yg super cute I tell u. aku mmg dh berkenan sgt dh nk amik. skali en suami pgl. rupanya anak dia tgh melaram handbag baru. kehulu ke hilir berjalan dgn handbag. trus aku xde feel nk amik tower td tu. sbb aku lg tertarik dgn handbag tu.
 
aku mmg setuju sgt2 nk beli bile en suami tny, nk x??? ko giler xnk? cantik oo. "Balenciaga " lagi. lepas je byr kehulu kehilir bergaya berjalan ngn bag baru dia. aku rs ada peluang bag nie masuk laci jugak mcm handbag2 dia yg dulu. korg layan kan je la gmbr & video dia melaram kt bawah nie.
 
 
aku xpyh ajar la dia pki bag. sendiri pandai mengayakan. bagus la tp risau terlebih bergaya plak nnt.

dalam toilet parkson kt pavi...toilet kt cni kan cantik. mmg aku suruh bergaya je la.
 

xilang style pegang handbag tu. aku plak risau dia penat bawak bag tu.
 
korg layan video kt bawah nie. siap ada bodyguard kt blkg. hahahhaha
video
 
Till we meet again..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...