m e & u

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 7, 2014

secret recipe - 22 sept 2014

 
Lepas je anak merabakkan poket bapak nyer dengan mainan Barbie...masa untuk mama dia plak. aku request nk mkn cake benarnyer. nk cheese cake. tah ape punya tekak tetiba nk mkn.. (xde makna aku preggy, dh check dh 1 line je.) So kt secret recipe request 3 cake tuk mkn sesame. smpi je cake aku jugak yg xmalu sebenarnya request lilin.
 
hahahahahaahah
 
yer...aku yg request sendr kt budak waiter tu. en suami layankan je la wife dia yg giler perhatian nie. aku giler perhatian en suami je yer. lepas dh psang lilin aku jugak yg request amik kan gmbr. ko nk arap en suami??? mmg KADANG - KADANG (baca dlm nada cite PRamlee) je la.
 
 
 
ko tgk punya xcited aku nk tiup lilin. agaknya dalam ati anak aku,,,
 
Panjangnyer muncung mama!!!  hehehhe..biar la nak. janji mama appy.
 
benarnya aku risau jugak bile dh 2 kali celebrate nie xde kuar mkn2 1 family. giler kan.
 
so mane en suami bwk aku pegi lunch beday yang dh belated??? nest entry la yer. dh penat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...