m e & u

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 15, 2015

aquarium kecil dari sang suami

haaaa...romantic x tajuk??? hahahha..alyaa request dari husband tuk buatkan aquarium kecik tuk letak kat ofis. husband skang nie tengah mengila bela ikan. hias2 aquarium. beli pokok. beli ikan. sanggup pegi sek. 13 shah alam tuk pegi kedai ikan feveret dia. jauh tau dari balakong nk ke shah alam tu. so dia akan kumpul ape yang perlu dibeli kt sana. so masa pegi sana 3 minggu lepas,,dekat kaunter ada 1 aquarium kecik yang sangat comel. berkenan sangat. trus request kt husband nk exactly mcm yg kt bawah nie.
 
nie la aquarium nyer. kecik tp sgt comel. xperlu oksigen or pape yg susah. amik gmbr sbb nk sruh husband decorate exactly mcm nie. petang tu jugak pegi carik balang.
 
esok nyer husband beli ikan laga, beli pokok. beli batu sume. hahaha.bersusah payah tp I tau u suka je kan.
 ini hasil dh siap. masa buat xde gmbr plak. lupa.  request nk ikan putih tapi mahal sgt so amik merah. xde la dapat exactly sama tp tetap cantik. suka2.
 
tp umur ikan nie xpanjang. hahahah.ikan nie dh bunuh diri masuk dalam sinki. alyaa nk buang skit air dia tp dia pegi terjun plak masuk singki. lubang sinki tu besar terus kene sedut la dia masuk sinki tu. hahahah.dh xde ikan.
 
balik keje gigih carik ikan. dapat la ikan yg besar skit & lagi cantik.
 
tara.....cantik kan. lagi naik warna dia dalam aquarium.
 
husband siap ckp ...xpe I buatkan u aquarium tu..I buat demi kasih sayang. hahahah. masa ckp dalam kereta otw carik balang...mmg kene gelak la. sbb dia bukan jenis camtu. tp I like tau husband. hahahah
 
comei kan..
 
till we meet again.
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...